Svar från Assistenthunden

Fick ett roligt svar från Assistenthunden på mina klädbilder som jag tog igår. :P

"Hej Caroline!
Tack för bilderna. De var rent av underbara och jag drog på smilgroparna. Får vi använda dem i vår visnings pärm som vi visar upp våra ekipage för myndigheter osv. Nja när jag har föredrag för polisen, sjukhus m.m.
Mira blev en härlig Trollemor och var är hennes 11 små troll? De här kan du verkligen använda när du träffar bar. Känner du till visan om “ Trollemor har lagt sina 11 små troll”?
Glada hälsningar
Katja"

Man känner sig inte alls stolt som en tupp när man får sådana frågor. :) Lite smålustig uppgift men ändå, är kul när man får respons som denna.

Sen sjöng hon sakta för elva små trollen, de vackraste ord hon känner.... Oh ajajajaj Buff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0