Masrallyt Rättvik

Jaha, då har vi varit och tävlat i Rättvik då. :) Med mig hade jag Mari med sin Mini, och Amanda med sin Peg.
 
Tävlingen kallades för "Masrallyt" och gick ut på att flera olika klubbar i Dalarna gick ihop och körde flera tävlingar samma helg, på samma plats. :) Så vi tävlade för Ludvika Bk på söndagen, och Mora på måndagen(om jag minns rätt). Det var första gången jag och Mira tävlade officiellt så det var en upplevelse.
 
Första dagen diskade vi oss i båda loppen. :P Vi hade inte sprungit agilityhindrena sen i höstas, så hon hoppade av dem. Sen på hopploppet vet jag inte om jag hade för bråttom och inte var tydlig nog för hon klev ur båda tunnlarna. Nåväl, nog grubblande, ni får se själva. ;)
Dag 1:
 
 
 
Dag 2, här gick det bättre. :) 9a av 55 starter i hopploppet, och 30 av 62(eller nåt) i agilityn:
 
 
Tack för en rolig helg flickor! :) Nya tag i Karlskoga den 12e maj,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0