Tävlingsdags: inofficiellt!

För jag vill ha Lörda' idaaaaa :D 
 
I helgen är det äntligen dags att börja inofficiell tävlan med Mira. Först på Lördag är det KM på hemmaklubben. :) Ska bli jätteroligt! :) Har även Maries Basse på besök under helgen då hans matte ska iväg under helgen. Så jag anmälde honom också. ;) Spännande att se om han lyssnar eller inte, men det brukar han göra så det blir nog bra. Nyttigt att springa med en annan hund för då får jag tänka extra noga på att vara tydlig i mina rörelser. 
 
Sen ska vi även bli med på Sunnes inofficiella tävling på söndag. :) Pytteliten tävling som bara gått till 5 starter i Large än så länge, mest ekipage hemifrån Torsby så det ska också bli superskoj! Bor ni i närheten och har missat tävlingen, så skynda in och anmäl, de har fortfarande inte stängt anmälningen! 
 
Då Mira inte nått 18 månader än så tävlar vi helt inofficiellt, det är mer som ett träningspass med domare. :) Vi är med för att fylla ut antalet starter typ. ;) Mira gillar också. :) 
 
Nästa helg blir det mer agility :) På Kollsberg ska vi vara med på uppvisning på Bondemarknaden. Kom och kika och se när Carro springer bort sig! ;) 
 
 
Nu för tiden har vi bara en hund hemma också. Tassa är i Norge och jagar hare för fullt. :) Henriks farbror har lånat henne, hon stormtrivs för fullt i sitt rätta element! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0