Röntgen

Jag och skrutt har varit iväg på röntgen på Smådjurspraktiken i Torsby. Det var allt lite otäckt att se sin lilla hund bli så nerdrogad och slapp!! En rejält trött hund hade jag resten av dagen som vinglade sig fram vart hon än gick. :)

Idag fick jag iaf resultatet och det var ett fint resultat!

HD/B och ED/0

Som jag förstått det är både A-höfter och B-höfter båda utan anmärkning och alltså väldigt bra. :) ED står för armbågar har jag fått lära mig också och även där var det utan anmärkning. Så det var ju bara glada nyheter!

Bara en månad kvar tills Mira fyller 18 månader också och kan börja tävla. :) Tråkigt att det är på vintern dock för vet inte hur många tävlingar vi kommer komma ut på då, men nu vet vi att vi kan iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0