Förändringar

Det har hänt en del förändringar i mitt liv den senaste veckan. Efter att ha levt i ca ett år utan bil (Min Saab9000 tog farväl av sitt jordeliv runt jul förra året, och Volvon jag skrivit om tidigare gick sönder efter bara 5 dagar så det kändes inte stabilt) och alltså åkt runt i pappas bilar (inte fy skam det heller iofs men ändock) och dessutom levt utan tv-kanaler i FYRA MÅNADER så sitter jag helt plötsligt här med både ny bil och kanaler på min tv. :) I helgen (eller om jag börjar ikväll redan) tänkte jag även börja sätta upp julgardinerna hemma för att öka mysfaktorn inomhus i denna gråa vardag.
 
Helgen i Karlstad blev riktigt lyckad och jag tackar mina brudar Marie och Maria för detta! Skratt, hotellfrukost (inte helt lyckad dock), Mongolian Steakhouse (så jäääävla gott!!) och Twilight del 2! :) Kan inte bli bättre. Kom därifrån många kronor fattigare, tur att det är påfyllning snart. ;)
 
My new babe:
 bab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0