Liten blivit stor

Mira har börjat löpa för första gången. Det är roligt att se hur hon påverkats av det. Ojojoj vad synd det är om henne nu! ;) Trött till tusen, sova sova sova. Och kramsjuk! Ligger exakt under mig vart jag än är, i köket, soffan, TOALETTEN. Ligger på fötterna helst men så nära som möjligt är bra.

På promenaderna är hon så seg att när Tassa stannat för att kissa måste hon sätta sig ner och vänta, istället för att gå runt och nosa som hon brukar göra. Det har även hänt att jag måste koppla hunden för att hon helt enkelt inte tänker röra sig. Hon stannar, står still, och tittar på medan jag och Tassa fortsätter att gå. :P Kinkig på maten har hon blivit också. Jag har gett dem Axess ett tag nu för att ppappa hade en påse över som hans hundar inte vill ha. Nu har det tagit stopp: "Mamma jag vill ha Carrier!!!" Kyckling och ris, det är grejer det ;)

Min lilla lilla plupp har blivit stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0