Bergen

Hade en helskön helg i regniga men åh så vackra Bergen. :) Akvarium, utsikter och påhälsning av fina tjejer. Flyget dit och hem gick faktiskt bra, var så sjukt länge sen jag flög så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig.

Men man kan ju inte säga annat än att synen av att ligga ovanför molnen och solen skinare starkare än någonsin förut är ju helt underbar. :) Min flygrädda kamrat gav några kloka ord: "Nu kan vi kracha". Så fint var det! ;)
På akvariet fanns det mycket, även de här otäckingarna!
 
plus ett helt rum full i de här äcklen!


Vi träffade även supermysiga koi-fiskar. ;) "Så här ska ni göra!" sa en kille ur personalen bestämt när han såg att vi stod och tittade på dem. Sen stoppade han helt sonika ner båda händerna i vattnet och 20 koi-fiskar i varierande storlek kom simmande emot honom och sög på hans händer. Vi fick ju lov att prova så klart, även om vi inte var lika modiga som han direkt ;)

Vi fick ett härligt avslut på akvariet med en Säl-show :) De är ju underbara djur med det mest härliga utseendet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0